Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2019

Κόρη μου ποιος σε λάβωσε!..στην πλάτη με μαχαίρι! Ποιος είναι αυτός...

Κόρη μου ποιος σε λάβωσε!..στην πλάτη με μαχαίρι! Ποιος είναι αυτός...
Κόρη μου ποιος σε λάβωσε!..στην πλάτη με μαχαίρι! ποιος τον προδότη πλήρωσε!..και τ΄όπλισε το χέρι! που με μανία κάρφωσε!..λεπίδα στο κορμί σου! για να σου πάρει την τιμή!..κι όλη τη δύναμή σου!
Ποιος είναι αυτός που σε μισεί!..και σένα νε πληγώνει! και τη ψυχή σου κόρη μου!..με δόλο την σκοτώνει!
Τι του ΄κανες και σε μισεί!..και θε να σε χαλάσει! και θελ΄ τη δόξα που κρατάς!..ο κόσμος να ξεχάσει!
Ποιος είναι αυτός που δεν μπορεί!..και τρέμει τ΄όνομά σου! σαν το φωνάζουν κόρη μου!..για σένα τα παιδιά σου!
Ποιος είναι αυτός που σκιάζεται!..για σένα όταν μιλάνε! όταν τα χείλη των παιδιών!..για σένα τραγουδάνε!
Ποιος είναι αυτός που δε θελει!..εσένα να τιμήσει! και στους βαρβάρους κόρη μου!..κρυφά σ΄έχει πουλήσει!
Μα να το ξέρει μάνα μου!..το χώμα δεν δικό του! μήτε το όνομα που ΄χεις!..αυτός στο έχει δώσει! δεν είναι κείνος που μπορεί!..σε ξένους να το δώσει!
Δεν έχει αίμα κόρη μου!..ίδιο με τα παιδιά σου! γι αυτό και εκείνος τα μισεί!..που έχουν τ΄όνομά σου!
Βαρβάρου ράτσα κουβαλά!..το αίμα στο κορμί του! και έχει ξένη την καρδιά!..και ξένη είν΄ η ψυχή του!
Μα να το ξέρει κόρη μου!..καλά να το γνωρίζει! ΟΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ κόρη μου!..στα χώματά σου ζούνε!
Έλληνες μόνο κατοικούν!..κι Ελληνικά μιλούνε! και τ΄όνομά τους δεν μπορούν!..σε ξένους να το δούνε!
(αγνώστου ποιητού)
apostolospapaparisis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

loading...